Utbildningsdagar

Ska strax göra kväll inför att jag börjar jobba tidigt i morgon. Måste bara bubbla ur mig lite om vilka två fantastiska utbildningsdagar jag varit på.

I onsdags var jag på NTA, Natur och Teknik för Alla. Temat var Ljud. Tänk vad otroligt mycket experiment man kan göra för att upptäcka ljud! Och vad mycket ljud vi är utsatta av hela tiden! Blev superpeppad på att köra lite ljudarbete med barnen på jobbet! :)

Idag var jag på skyddsombudsutbildning. Redan innan jag åkte på utbildningsdagen var jag övertygad om hur spännande och intressant det uppdraget är, och rackarns - jag är bara mer övertygad om att jag kommer att vilja göra det mer än 2 år till! Lärde mig verkligen hur mycket som helst! I morgon ska jag försöka hinna sammanfatta dagen lite, för att kunna ta upp lite om mitt uppdrag på nästa veckas arbetsplatsträff. Hoppas jag kan övertyga kollegorna om mitt intresse, så de hänger på! :)

Nu ska jag iaf göra kväll. Börjar 7.00, så det är tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0