Kärlek när den är som bäst

Måste bara säga att det absolut bästa jag vet är att få komma hem från jobbet och mötas av två underbaringar som kommer springande, nästan tävlar, skrikandes "MAMMAAAAA!" och kastar sig i min famn. 
 
Idag hade vi dessutom lite kvalitetstid på kvällskvisten. Vi satt och spelade lite spel. Båda uppskattar att göra saker med både mig och sin pappa, och det är riktigt skoj att kunna spela spel med båda barnen. Nog för att lillasyster behöver en del stöd, men hon är ju bara 1 år och 10 månader. 
 
Jag älskar verkligen mina fina barn. Känner mig lyckligt förunnad att få ha två så fantastiska individer som mina egna. Nog för att de har mycket vilja, energi och humör - men de är absolut helt UNDERBARA! Det är inte konstigt att jag skulle vilja ha fler av deras sort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0