1,5 vecka senare

Uppdateringarna är sparsamma (förlåt för det Anna! ;) )
Det känns som att det ända jag skulle kunna uppdatera om är om Havanna och Vincent, för allt annat är precis som för 1,5 vecka sedan. Vi står fortfarande med massor av kartonger och packar för fullt. Det känns som att man börjar se målsnöret och att det bara är lite kvar, men det brukar ju av erfarenhet bli typ 3-4 kartonger mer än man faktiskt tror då de sista kartongerna blir sånna som man har ett helvete att töma... Det är lite från överallt i hemmet och man måste gå runt och plocka ur dom..

Hur som helst så går det helt underbart bra med kidsen. Båda verkar vara i utvecklingsfaser då båda agerar annorlunda än för 1,5 månad sedan. Men det är väl bra egentligen att de utvecklas och kommer vidare framåt, men det är lite slitigt i mellanåt med deras humör. Det är tur att dom är så underbara som dom faktiskt är, på så vis så orkar man ju härda ut dessa berg- och dalbanor! För det är ju så att man inte bara har dom, utan man har ju sig själv och sambon också! ;)

Vincent har 5 dagar kvar på förskolan. Inte klokt egentligen! Jag vet att han kommer att sakna förskolan och sina vänner hur mycket som helst! Men jag vet också att vi kommer att kunna ha en helt underbar sommar tillsammans!

Nu ska jag göra kväll så jag laddar med energi inför att ta mig an morgondagens uppgifter! Onsdagens "Att göra" är att fixa kartongerna med CDskivor nere i förrådet. Och sen ska jag vara ute så mycket jag kan! Äntligen är både sol och värme här och då ska jag se till att njuta av dom så mycket jag kan!

Over and out XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0