Trött och mosig

Är inne i en period som mest bara innebär trötthet. Vet inte om det är dåliga värden eller om det är ren och skär trötthet. På onsdag nästa vecka är det dax för ett nytt besök hos barnmorskan, och då ska det tas blodprover igen.

Förövrigt har jag börjat på en datakurs genom jobbet. Inledningsvis känns det otroligt simpelt, men jag tror väl att det ska bli svårare, iaf sista uppgiften förväntar jag mig att det ska bli lite tyngre. För att hålla mig lite optimistisk, eftersom jag egentligen är pessimistisk och inte vill gå, så tror jag nog att jag kan ha glädje av något av programmen rent privat! Och då har det helt klart fyllt ett syfte för mig. Inte nog med att jag har nytta av det i mitt yrke, så kan jag öva och experimentera även privat! Kanon!

Håller på att natta min lilla gos som mest bara ropar "Mamma! Jag vill ha du jättemycket!". Jag för min del vill väl mest bara luta mig tillbaka och koppla av en stund innan jag ska sova för att återigen slå upp ögonen för en ny arbetsdag! Önskar att vädret kunde vara lite mer inspirerande... Det är verkligen inte roligt att gå ute i nästan 2 timmar på förmiddagen i spöregn. Jag är mer svårmotiverad än att det är bra med frisk luft... Antar att vi får leva med tråkvädret, som för all del är resterna efter orkanen Catia(?), någon dag till - minst!

Nu ska jag leta fram något att äta... Det är ju iaf... 2,5 timme sedan jag åt middag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0