Traderafyndat

Idag har jag gjort mitt första fynd på Tradera. Babysittern Babybjörn Balance



Gav 260 kr (är noga med priset nu eftersom sambon pikade mig över att jag dragit av 100 kr på facebook...) vilket inte alls kändes så jobbigt jämfört med 1250 kr i nypris! =D

Jag har varit grymt dålig på att köpa begagnade saker, så länge jag kan minnas, och har haft åsikten att jag vill köpa nya saker till mina barn så de kan få ärva saker som jag varit med att vara rädd om och sedan kunnat sälja för en bra slant. Tyvärr vill ekonomin andra saker i allmänhet och jag har insett att det faktiskt kan gå bra med begagnade saker eftersom det finns fler som mig! =) Jag har med andra ord lärt mig att vara ekonomisk! ;)

Nu ska jag bara få hem den och lägga den till de saker som bebisen ska få ta del av framöver. Iom att babysittern är fixad så är vi nog nästan klar med inköpen. Babyskydd har jag fått erbjudande om från flera håll, ska bara bestämma vilket vi ska satsa på! Det som återstår är en hylla av något slag till Vincents rum då vi tar skötbordet som han nu använder som en bokhylla. Men det ska vi projektera framöver också. Bebis kommer ju inte förrän i januari (nix den kommer inte innan - så är det!) och det innebär ju att vi har typ 3 månader på oss! Ingen panik! =)

Nu ska jag ta mig ner i tvättstugan med tvätten. Sonen och sambon drar bort till handbollshallen en stund, så tvättstugabesöket kan få ta precis den tid den vill. Det är inte jätteskönt att gå trappan med onda fogar... Men nu behöver jag ju inte skynda på något sätt och vis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0