Impulser...

Var på stan en sväng idag och inledde med ett besök på Lindex. Självklart råkade jag springa på bebiskläderna, jag menar, VEM kan motstå att gå igenom och känna på bebiskläder när man är gravid!? (O)lyckligtvis råkade jag se en body som jag bara blev helt förälskad i. Den var helt perfekt - passar oavsett om bebisen är en pojke eller flicka och den följer samma stil som vi haft på Vincent och det är lite pappas stil över den... ;)

  

Är den inte helt perfekt så säg!? Impulser ska inte alltid motarbetas... :)

Förövrigt så hämtade jag paketet med babysittern idag och är jättenöjd med skicket! Ett riktigt klipp må jag säga!
Dessutom blev jag solokvist i kväll. Vincent stannade kvar hos mormor och morfar efter att vi var där och åt middag. Vi var till en av deras grannar och tittade på en sköldpadda och jag var helt säker på att Vincent skulle säga att han också ville ha en, men han nöjde sig med att imitera den och påstå att han var en jättestor sköldpadda... :) Han är bra underbar den här sonen! Hoppas att nästa kotte också blir så här underbar, då skulle jag vara världens lyckligaste mamma! Men skulel den vara raka motsatsen så skulle jag iofs ändå vara världens lyckligaste mamma, eftersom jag fått två barn som är sig själva och har en helt engen personlighet...

Snart hör sambon förhoppningsvis av sig från Luleå där han och handbollstjejerna han tränar bor medan dom spelar SM i Piteå. Efter det ska jag bestämma mig för hur resten av kvällen ska få se ut. Lungt blir det iaf definitivt! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vad kul att köpa bebiskläder! :)

2011-10-08 @ 23:14:02
URL: http://sandrahogqvist.wordpress.com
Postat av: Cathrin

Att det är... Hoppas det blir en tjej så jag har en ursäkt att köpa ännu mer framöver! ;) Det är ju inte så att Vincent hade lite kläder, så egentligen behöver jag ju faktiskt inte köpa något. MEN behov och vilja är ju faktiskt två olika saker... ;P

2011-10-09 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0