Babybox

Idag var jag ner på stan en sväng med Johan, Vincent och Nathalie. Johan skulle köpa skor och jag skulle hämta en babybox på Babyproffsen. Den korta vistelsen räckte gott för min kropp. Fogarna gjorde sig påminda och just nu gör det ont både när jag går och sitter stilla. Bitvis lite hopplöst, men men det är inte för all framtid, så det är bara att hörda ut!

Hur som helst så kom Vincent bärande på babyboxen för en stund sedan och ville veta vad det var. Vi satte oss i soffan och han fick plocka upp saker, bläddra i reklamen, titta på sakerna som var med. Han är fortfarande så engagerad i det här med bebisen. Ser riktigt fram emot att göra iordning skötbord och spjälsäng med honom! Jag tror verkligen att han kommer att gilla att plocka fram bebiskläder, lägga upp blöjor på skötbordet, bädda med bebisgrejor i spjälsängen... Och hans uttryck när han ser bebisen för första gången!

Åh vad jag längtar! Synd att det fortfarande känns för tidigt för att börja fixa inför ankomst. Det får nog bli ett mellandagsprojekt faktiskt... Även om jag gjorde iordning typ 1,5 månad innan förra gången så känns det som att fixandet för jul kan få vara före bebisfixet ist för att göra både och samtidigt! Men som sagt, jag längtar! =)

 
Ser verkligen fram emot en till sån här liten skrutt! <3
Tänk att Vincent varit så här liten... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0