VAB

Nu är det tredje dagen med vård av barn. Vincent har dragit på sig en redig förkylning och har i två dagar "bara" hostat, snorat och klagat på ont i halsen. Nu idag så kändes han lite varm och när jag tempade honom så hade han 38,3 i temp. Blev med andra ord en dag i lugnets tecken. Jag packade lilleman i vagnen och tog mig ner till stan för att passa på att uträtta några ärenden. Han fick lunch på Törners och sedan la jag ner honom i vagnen så han skulle få sova en stund. Den där stunden blev 3,5 timme lång! Det var helt sanslöst! Jag fick lov att kolla flera gånger så han andades...

Nu är han visserligen piggare, men fortfarande på febergräns, hostar och snorar massor. Fortsätter nog med den här lugna dagen... Har tvättstugan och får snart besök av minsta systern!

Ett av mina ärenden på stan idag var att hämta bilderna som vi var och tog i studio på Vincent... Här är dom!

    


Kommentarer
Postat av: Magda

Snacka om Mini-Johan :P

Fina bilder!!

2011-05-22 @ 22:31:28
URL: http://hjarterum.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Hoppas Vincent mår bra och att ni har en fin sommar.

2011-06-17 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0