Fy så dåligt!

Det går förbaskat dåligt med att uppdatera för min del! Tänk att jag inte ens berättat hur röntgensvaret löd! Hur som helst så fick vi svaret i början av april, och det var över förväntan! Den misstänkta förändringen kanske inte var en förändring alls! Lungan hade fallit ihop under narkosen och det kan ha gjort att tumören töjdes lite. Läkarna är övertygade, utan att kunna ge några garantier, om att allt är död massa. Det var en GRYM lättnad som faktiskt inte kan beskrivas i ord! Tårarna bara flödade och livet kom tillbaka! Hur underbart som helst!

Nu är vi tillbaka i vardagen igen, allt rullar på som för vilken familj som helst. Nästa röntgen känns just nu inte alls särskilt jobbig, men den blir heller inte av förrän i augusti/september någon gång. Så vi får väl se hur man känner när man kommer dit! Just nu ska vi sikta på att möta sommaren med massor av bad och lek i solen! =)

Ska försöka mig på att skärpa mig med bloggen! Det kräver ju faktiskt inte jättemycket tid, men jag har inga avsikter att blogga varje dag som jag gjort en gång i tiden! En gång i veckan kanske får räcka... ;) Hur som haver ska jag bjussa på bilder på den lilla underbaringen någon dag!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej Cathrin,

Det är jag som skrivit kommentaren på ditt förra inlägg. Jag hamnade på din blogg av en slump och dina rader berörde mitt hjärta otroligt mycket. Jag har kikat in här ganska ofta för att se om du har uppdaterat efter just läkarbesöket. Har haft er i mina tankar och jag har hållit tummar för att allt skulle gå bra. Nu känner jag en lättnad och jag hoppas och önskar att ni får en riktigt trevlig sommar som ni kan njuta i massor av.

Många varma kramar från en gotlänning :)

2011-05-11 @ 23:50:36
Postat av: Carin

Hej på er!



Oj vad härligt att röntgensvaret var bra...jag har tänkt så mycket på er och hållit tummarna.Njut och hoppas att ni får en fin sommar!



Hälsningar/Carin (Onsdagsfikat NUS)

2011-05-11 @ 23:55:49
Postat av: Malin

Varit orolig över tystnaden här men så glad och lättad för er skull efter ha läst din uppdatering.

Jag önskar också er en härlig sommar!

Bästa och många hälsningar Malin

PS: Ser fram emot bilderna :-)

2011-05-12 @ 19:44:46
Postat av: Jenny i Skåne(mamma till tre)

Hej! Är också en för dig okänd bloggläsare som hittade hit av en slump för länge sen. Har dock aldrig skrivit någon kommentar, men nu är det dags känner jag:-) Har varit inne ofta för att kolla hur det gått för er efter röntgenundersökningen, och vilken oerhörd lättnad det måste vara att allt såg så bra ut! Önskar er en riktigt skön sommar!

2011-05-14 @ 13:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0