Min finaste lilla prins! <3

Det kommer nog aldrig finnas tillräckligt med ord för hur mycket jag älskar min fina lilla Vincent. Och frågan är om jag ens kommer att kunna visa det tillräckligt... Det spelar nog egentligen ingen roll hur mycket leksaker osv man köper, det bevisar nog inte så mycket mer än att man har för mycket pengar eller är oekonomisk... Han är iaf det allra bästa som hänt mig. Självklart kommer det lilla syskonet betyda lika mycket, men just nu har jag ju egentligen bara Vimse att kunna pussa och krama på!

Bjussar på lite bilder igen... Känns som att det var ett tag sedan!

 
Vimse läser tidning med moster Nathalie och Klas. Han var helt uppslukad!

   
Liten har verkligen blivit stor, han spelar nu mera dator på egen hand. Passande nog fick han för ett tag sedan dataspel med maten på Max, så nu spelar han Kalle Kunskap och Pippi Långstrump. Skulle nog ha velat köpa fler pedagogiska dataspel, så som Kalle Kunskap, Rut och Knut osv... Men det kommer kanske! =)

 
Familjen Zetterlund-Larsson redo att åka på julbord.
 
 
Vincent har gått på barngymnastik igen i höst. På avslutningen när han sprang omkring i sporthallen fastnade han med foten i en skena i golvet (där vikväggen går) och snubblade. Olyckligt nog stod en upp och ner-vänd plint (en låda) framför, på precis lagom distans, så han slog hål i pannan... En akututryckning till en distriktssköterska som lappade ihop lilleman... Ja, så kan det gå när man är pigg och aktiv. Kommer knappast vara den sista gången han kraschar så vi behöver söka upp vård... Men han är tapper den här lilla prinsen. Han berättar själv för sjukvårdspersonalen vad som hänt och blir himla stolt över sin lilla tejpbit i pannan.

 
Prinsen kastar sig över sin runda mamma och ger henne en jättepuss!
Älskade trollunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0