Julafton

En härlig julafton börjar gå mot sitt slut. Den började med att sonen blev riktigt lycklig då han hittade ett paket från Tomten i julstrumpan. Att paketet dessutom innehöll Bilar 2-filmen gjorde det hela ännu mer fulländat! ;) Efter det har sonen varit på ett jättebra humör hela dagen och mitt på dagen slöt vi upp med mina systrar, ena svågern och mina föräldrar och spenderade en helhärlig julafton.

Vi fick med oss jättefina julklappar hem. Vincent bröt ihop en liten sväng när vi sa att vi inte skulle plocka upp alla klapparna i kväll utan att vi kunde spara det till i morgon. Så för att avsluta kvällen lika bra som morgonen började så plockades klapparna fram. Ska väl lägga upp lite bilder en annan dag, så ni får se vår lilla stjärna med alla sina saker.

Bebis fick faktiskt också någon enstaka julklapp. Innan vi åkte iväg till päronen så fick jag och bebis första klappen. En finfin body och en varm och go bebismössa. Kändes perfekt nu när det börjar närma sig ankomstdatumet. Och av sin ena moster och hennes karl så fick bebis en body inför OS till sommaren. Det var en gul/blå kortärmad body med brodyr "I <3 Sweden". Så även om bebis rent fysiskt inte var delaktig i denna jul, så fick h*n helt klart med på ett hörn! :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och kika på lite mer Göta Kanal 3 innan det är dax att dorma av i sängen ist!
Ha en fortsatt jättetrevlig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0