Värkar för 3 år sedan...

Det är så fantastiskt... För 3 år sedan låg i på förlossningen, öppen typ 6-7 cm, och inväntade krystvärkarna... Vi hade varit och hämtat hem barnvagnen från Babyproffsen under dagen och åkt in till förlossningen vid 16-tiden. I morgon är det 3 år - 3 ÅR - sedan jag krystade ut vår fantastiska lilla kille! Det känns jättemärkligt att det gått så lång, men samtidigt så kort, tid! Tänk vad man hunnit med under dessa 3 år. Och tänk hur mycket som hänt med skrutten på dessa 3 år!

Det är inte klokt, men jag ÄLSKAR det! Han är det bästa som hänt mig, och jag längtar så mycket att få göra det igen! Nu ska jag gå och borsta tänderna på prinsen och pussa och krama honom god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0