Djungelhuset, bio och bebismage!

Idag har Vincent verkligen fått stå i centrum, vilket han fullkomligt älskar! I förmiddags höll han på att börja klättra på väggarna, så jag tyckte att Djungelhuset kunde få vara det perfekta stället för att få utlopp för all energi. Det visade sig vara alldeles perfekt. Vi var där i lite mer än 1 timme och ungen var sjöblöt i svett! Han var inte stilla många sekunder. Det är lite roligt med honom förresten, för han är ett riktigt two face! När han blir varm så han blir lite röd i ansiktet så blir bara högra ansiktshalvan röd! =P Han har en tydlig gräns i pannan! Ser faktiskt rätt kul ut... ;)

När vi kom hem åt vi lite lunch innan vi åkte ner på stan för att se Bilar 2 på bio! Vincent har tjatat om den sedan han såg reklamen på den! Han uppskattade filmen jättemycket och det roliga var när han kom hem. Han försvann direkt in på sitt rum för att börja lek amed sina bilar! Johan hörde honom leka med Blixten och Bärgarn och han pratade om att dom var bästa vänner... Han tar till sig helt rätt saker med filmerna tycker jag! =)

Nu i kväll känner jag mig lite uppsvälld och stum i magen. Men attans vad jag gilalr mig svällande bebismage! Att bebis har börjat röra sig mer och mer är ju ännu mer fantastiskt! Även om det är lite slitsamt att vara gravid så är det också bland det bästa jag upplevt! Jag trivs väldigt bra med en riktig bebismage! =) Jag känner mig lyckligt förunnad och tacksam att få uppleva det för andra gången!

Nu ska jag titta färdigt på kvällens avsnitt av Macahan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0