Bilder på Vincent

Bjussar på några bilder på Vincent så här innan läggdax! Man kan ju inte motstå att bjuda på charmtrollet!

 Vincent blåser såpbubblor! Superskoj, men det är svårt att inte hälla ur flaskan samtidigt som man försöker blåsa fina bubblor och jaga dem! ;)

 Vincent fick en gungställning hemma hos mormor och morfar. Det var en rejält nöjd kille kan jag lova!

 Vincent fick ärva sin mammas gamla klocka. Nu ska han bara träna på att kunna se vad klockan är. Han är på god väg och tycker att det är väldigt intressant! :)

 Så här kan man också göra när man pratar i telefonen med sin moster... Mammas lilla slacker! ;)

 Vincent kom på att han ville ha ett dockhus. Mormor var snäll och letade fram både hus, möbler och dockor ur förrådet. Han har det ganska bra den här lilla filuren! :)

 Gah! Är det en tiger jag har här hemma!? Nej, det är bara en liten son som gillar att äta på McDonalds och diggar Kung fu Panda! ;)

Nej, nu ha rjag uppdaterat med två inlägg såhär på nattkvisten... Nu går jag och lägger mig ist! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0