Stolt mamma!

Ville bara tala om att jag har all rätt att vara en stolt mamma i kväll! Vincent har för första gången kissat på potta! :) Och när jag berömde honom med orden "Nämen! Har du kissat på pottan!?" Så log han och klappade händerna! :)

Min son börjar bli stor nu! Det går så fort! Ok, vi är väl delvis skyldiga eftersom vi uppmuntarar alla sånna här utvecklingar (ta bort sängsidan, börja med potta osv). Kanske det kan vara dax för en liten bebis till inom en överskådlig framtid!? Saknar den lilla bebisen som var så beroende av sin mamma, även om jag älskar att Vincent börjar bli självständig och nyfiken på livet!

Men han är en duktig kille som tar livet med ett leende och är stolt över sig själv och sina framgångar! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig kille!!! Sitter han på pottan innan han ska sova eller på morgonen?

Hoppas allt är bra annars! Här är det ok.



Kram

2010-03-28 @ 21:22:44
Postat av: Anonym

Den här gången var det innan han skulle sova. Men vill man att det ska lyckas är det störst chans efter maten! :) Vimse sitter på pottan lite då och då, han envisas med att vilja följa med in på toa och då brukar han själv plocka fram pottan! :)

2010-03-29 @ 14:29:42
Postat av: Maria

Vad duktig han är! Arthur är inte så intresserad av pottan än...även fast han mer än gärna följer med på toa jämt! ;) Han kommer nog bli mer intresserad då han börjar dagis och ser andra barn sitta på potta.

2010-03-29 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0