Hur vet man när det är nog??

Som att det inte räckte med förkylningen, hostan, ont i halsen och vinterkräksjukan så har jag nu fått, förutom mer ont i halsen, ögoninflammation! Detta känns pest... Kommer jag någonsin bli frisk igen!?

Kliar och geggar i ögonen, hostar så det värker ännu mer i halsen (och det känns som att lungorna är på väg ut - TROTS Cocilliana), fortfarande lite småvek i kroppen... Känns förbaskat bra att mamma kommer och hämtar Vincent en stund - själv ska jag nog ringa HC igen! Jag behöver hjälp!

Vad meningslöst det känns med dessa jäkla sjukdomar! Varför behövde jag drabbas av allting samtidigt!? (iofs praktiskt om man tänker att det blir mindre utspridd frånvaro från jobbet!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj oj, snacka om otur! Hoppas du blir frisk snart!

Kram!

2010-03-04 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0