Viktblogg 8

Även om jag inte skrivit någon viktblogg sedan augusti så har jag fortfarande jobbat lite försiktigt med att uppfylla mitt viktmål. Det pendlar lite, men för det mesta går det åt rätt håll. Nu har jag varit sjuk, lat och gottesugen i ett par veckor...

Sjukperioden gick ändå bra, trots att jag inte just rörde något på mig. Den här latveckan däremot gav resultat... +0,5 kg... Skit... Jag ska inte vara lat och gottesugen samtidigt, det blir alrig bra! Idag straffade jag mig med en skön promenad runt berget med Nadja. Johan tog dessutom med sig Vincent till stan, så jag gick utan vagn och kunde röra på armarna också. Jag har inga problem med att släpa runt på vagnen, men ibland är det skönt att gå utan också! :)

Nu ska jag försöka mig på att motionera 2-3 gånger i veckan igen (inkl ridningen) och dra ner på godiset igen, så kanske det börjar lossa igen! Målet får väl vara 69 kg i Juni... Undrar om det är realistiskt!? Då kanske jag kan vara nere på 61 igen innan jul! :)

Nu blir det lite Vincentfokus en stund. Så sambon hinner få klippa håret o så innan middagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0