Sista dagen den här veckan

Det är kallt och jäkligt ute, så dagen har spenderats inomhus så när på en tripp på affären... Det är faktiskt riktigt tråkigt att vara inne hela dagar, tro det eller ej! Jag är till stor del en riktig latmask, men dom här dagarna när det är -18 och kallare så saknar jag faktiskt att kunna klä på mig och skrutten och gå ut! Och det märks på skrutten att han också blir uttråkad...

Tyvärr har skrutten idag fått ögoninflamation. Första gången, men antagligen inte sista... Det är som att ögat snorar, det slutar aldrig att rinna gult klet! Man torkar med 5 minuter senare så är det kletigt igen. Det har tilltagit under dagen, så vi får väl se hur det ser ut i morgon, om vi blir tvungna att åka på Hälsocentralen eller om vi kan vara hemma som vanligt...

Igår var jag på lite fest. Jenny bjöd in mig på en fest och jag tänkte, varför inte!? En stund kan man ju gå iväg, mest för att träffa vännerna igen! Det blev iaf "bara" jag, Jenny och Stina. Men vad gjorde väl det!? Vi hade ju riktigt trevligt ändå! Skönt att "skola in sig" i det normala livet igen!

I kväll ska jag och sambon försöka oss på en liten filmkväll (eller om det blir OS). I morgon är jag ledig, men det lär nog inte bli så mycket utflyktande pga ögoninflamationen. Får se vad jag och sonen hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0