Förstagånger på jobbet

Det här med nytt jobb ger ett perspektiv på hur små barn har det! Igår stängde jag för första gången på jobbet (utan att gå med någon ordinarie). Eller jag stängde "min" sida av huset samtidigt som en kollega stängde "sin" sida och sedan avslutade vi det med att jag larmade och låste.

I morgon ska jag göra min första öppning! Det srogliga i det hela är att bussen går 6.00 och jag öppnar en halvtimme senare... Det innebär iaf en uppstigning 5.20... Jag ska ju göra mig i ordning och sedan promenixa till bussen också... Jag uppskattar inte så tidiga mornar, jag har ju fullt upp med att kliva upp med sonen när han vaknar mellan halv 7 och 7! Man brukar vara lagom mör på kvällskvisten då - och som grädde på moset så är det kvällsmöte!

Nu är det väl snart dax att göra kväll, så det inte blir ofrivillig sovmorgon i morgon! Det är som aldrig bra! :S


Kommentarer
Postat av: Magda

Gick det bra imorse med att gå upp och allt det där?

Hela sommaren gick jag upp 5 varannan dag, förutom helgen då.

Jag la mig mellan 21 och 22 hela sommaren. Till å mer på helgen för man blir så trött på kvällen, men piggare på morronen :)

Det går bara man vill!

Och man är ju SÅÅÅÅÅ duktigast när man kliver upp så tidigt. HEJJA HEJJA!!! <3

2010-02-17 @ 15:13:44
URL: http://izoldesmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Tack för alla fina kommentarer på min blogg.

Fint att Vincent mår bra! Jag tycker att det är en jättebra idé med insamling och ett tips från mig är att ni samlar till Basse och BC norra där pengarna syns mer direkt. På nåt sätt är det roligare så. Jag kommer definitivt att länka på facebook och bloggen när ni bestämt er! Hälsa killarna.

Kram.

2010-02-18 @ 22:11:12
URL: http://annasanatomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0