Sjuk fram och tillbaka

Vincent hade sina vattniga diarréer i måndags och tisdags, i onsdags bajsade han inte alls och igår var han ganska stabil i magen. Med det protokollet så beslutade vi att han skulle få gå på dagis idag, med tanke på att rekomendationen är att man ska vara hemma ett symtomfritt dygn. Vi lämnade strax efter 7 och vid halv 10 ungefär ringer dom om att han är dålig igen...

Jag tog mig hem och gick och hämtade honom, och efter det har vi haft två ganska tråkiga bajsblöjor... Tack och lov verkar det bara bli den vägen på honom. Jag går fortfarande med illamåendet och Johan är helt opverkad. Tänk vad olika det kan vara!

Snart ska jag och Vincent skjutsa Johan till tåget. Han ska till Vänersborg för en helg med sina kompisar där nere. Det är en tradition dom har, så det låter ju jättetrevligt. Jag och Vincent stannar hemma för lite bus på hemmaplan. I morgon ska jag tävla dressyr på förmiddagen och på söndag ska jag och Vincent baka lussebullar med Nadja! Övrig tid ska vi bara ha myshelg med lite bus och mycket mys! Får se helt enkelt vad vi trör för oss med! =)

Nu ska vi fixa lite innan vi ska åka. Blöja ska kollas och kläder ska letas fram...

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 09:14:34
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0