Dåliga uppdateringar

Jag är grymt dålig på att uppdatera både blogg och bilddagbok! Får egentligen dåligt samvete, men inser att det kanske är läge att avveckla bloggen ist... Jag hinner ju helt enkelt inte blogga! Det är ju mer en regel än ett undantag att jag missar uppdateringarna!

Dagens uppdateringar har sett ut så här två år tidigare!
http://cathrinlarsson.blogg.se/2008/august/nybliven-foralder.html

http://cathrinlarsson.blogg.se/2009/august/vincents-1arsdag-1.html

Den här helgen har vi firat födelsedag två dagar! Igår firade vi Vincents 2årsdag med hans mor- och farföräldrar. Idag firade vi med Vincents kompisar. 6 kottar kom och firade honom med presenter och en massa lek! Känns fantastiskt att kunna fira årets födelsedag med tanke på förra årets läge. Men attans vad kotten mår bra! Och attans vad han har livslust!

Min lilla skrutt håller på att bli stor... Jag hinner knappt med! Och jag saknar när han var liten... Kan nog inte hymla om att jag börjar längta efter ett litet syskon... Ok, vi har pratat om det, men det är mycket mellan att prata om det och att faktiskt, fysiskt, vänta det... Ser fram emot dagen då jag vet att jag bär på ett litet syskon! :) Tillsvidare ska jag försöka leva i samma takt som Vimse! :)


Bilden är tagen igår när Vincent provade de nya vattenfärgerna han fått av moster Zandra, 
tillsammans med just henne.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!

Hittade bloggen av en slump på Annas blogg, och så himla kul att se Vincent!!! Har tänkt en del på er och undrat hur det gått, men inga nyheter brukarju vara goda nyheter sägs det ju, och det ser ju ut som han mår som den prins han är!!

Kram till er alla



Camilla (Barn 3)

2010-08-30 @ 12:31:50
Postat av: Malin

Stort GRATTIS i efterskott till sötnosen Vincent!

2010-09-06 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0