Stolt i kväll

Ikväll är jag helt klart lite stolt över mig själv!

Red igen i en grupp som skulle hoppa idag, har haft ambitionen förut att jag skulle hoppa men bangade den gången - men inte idag! :D Jag hoppade flera språng och det kanske inte var de bästa jag gjort, men det kändes helt ok och det var faktiskt riktigt skoj! :) Det kändes att det var ett tag sedan och balansen var inte riktig med, men med en snäll häst så löser det sig! :)

På torsdag är det dax för mitt ordinarie pass! :) Får se hur dressyren går då! :) Nu är det dax att göra kväll! I morgon har jag faktiskt inte så mycket inplanerat. Jag eller Johan ska iväg och handla lite, men annars står inget i planeringen! Over and out for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0