Ny behandlingsvecka på intåg

Helgen närmar sig sitt slut och det börjar bli dax för en ny behandlingsvecka. Måndag förmiddag är det dax för den rutinmässiga hjärtbedömningen. Den görs alltid för att dom ska se att medicinerna inte slagit fel på Vincent och börjat angripa friska celler i hjärtat istället för de sjuka cellerna i övriga kroppen. Inget konstigt med andra ord. Efter detta ska det vara dax för behandling igen.

Den här gången åker vi upp med de bästa värdena sedan jag började föra statistik på provsvaren. Jag började att skriva ner värdena i mitten av juli och sedan dess har han inte haft så höga värden som han har nu. HB har varit högre och likaså trombosyterna, men infektionsvärdena (de vita och neutrofila) har inte varit just i närheten av så här bra under hela hösten. Känns ju himla bra att börja behandlingen med så bra utgångsläge. Tidigare har vi åkt upp med gränsvärden och nu åker vi med god marginal!

Jag har egenntligen inte tid att sitta och pyssla på här nu i kväll. Jag ska packa färdigt, ge Vincent en ny omgång mat och sedan ska jag natta. Vi ska åka när vi vaknat och gjort oss klara, dvs. vi ska ge oss iväg på förmiddagen. På tal om Vincent och mat förresten! Idag åt han burkmat till middag, och då enbart burkmat! Det är ett tag sedan kan jag meddela! Dessutom fick han behålla det! Blir så glad!

Om jag får tolka mina grannar bredvid så går det bra för något lag... Lite då och då kommer det ett JAAAAAAAAA!!!!!! Där innifrån...

Nepp, tillbaka till packningen var det! Vore dumt att glömma något!

Kommentarer
Postat av: Lajz

De kan ju inte ha sett sverigematchen dina grannar? Eller är de danskar=P?

Hoppas att det går bra för er den här veckan!!

2009-10-11 @ 20:44:47
URL: http://lajz.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Dom är nog inte danskar... Kan ha varit de två målen Sverige gjorde som dom jublade åt, men de två målen blev ju tydligen bortdömda... Jag såg inte matchen själv, men det var nog så om jag inte missminner mig helt efter återberättelsen!

2009-10-12 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0