Vila för själen

Idag har min själ fått må gott! Mitt på dagen mötte jag upp Johan och Vincent en snabbis på stan. Jag tog över Vincent och han och jag gick iväg för att möta upp min vän Sarah (och såsmåningom Elsa) medan Johan gick iväg och fikade med Janne och Ove.

Att kunna träffa vänner på stan, fika, äta lunch, strosa i affärer känns som en härlig frihet! Jag har verkligen saknat att umgås "normalt" med mina vänner. Idag fick min själ vila, vara precis som vanligt.

Efter stadsbesöket åkte vi hem, sa hej då till Johan som åkte vidare på personalfest med jobbet. Sarah och Elsa kom och åt middag med mig och Vincent. Vi möttes upp hemma hos oss vid kvart i fyra i eftermiddag och vid kvart i nio gick dom. Vi åt middag, badade Vincent och kopplade av vid TVn med lite efterrätt. (Vincent somnade dessutom vid kvart i 7!!!) Anders dök också upp en liten sväng på kvällskvisten och åt upp resterna av efterrätten! :)

Ni kanske bara kan ana hur skönt det är att få vara så normal! Har saknat det här sociala livet - saknar fortfarande flera vänner men hoppas att kunna lösa det också nu framöver! :) Alla dessa stunder med vännerna är verkligen läkande för en trött och sliten själ. Mer vänner till folket!!!

Tack Sarah och Elsa för en heltrevlig eftermiddag och kväll! Det var verkligen skönt med lite skvaller och snack! :) Ser fram emot nästa gång redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0