Reporterbesökets resultat

För ett tag sedan meddelade jag om att en reporter skulle komma och hälsa på, men jag var hemlig om vad det hela handlade om. Idag i ÖP var resultatet av våra hemligheter! Läs det HÄR!

Dagen har jag och Vincent spenderat på stan tillsammans med moster, tillika syster, Nathalie. En riktigt trevlig dag som resulterade i en riktig kvalitétsuppdatering. Härligt var det att snacka lite skit med syster yster! Lite lätt shopping och lite fika gjorde en snöig dag varm igen! :)

Just nu står Vincent vid ytterdörren och skriker PAPPA! och bankar på dörren. Johan gick ner i tvättstugan och Vincent var kanske inte helt tillfreds med det... ;)

Snart dax att fixa lite med middagen... Glöm inte att kika ÖP nu! ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

mycket trevlig dag sis! det gör vi om snart igen! :)

2009-11-14 @ 17:52:31
Postat av: Diana ♥

Jag har börjat få lite rampfeber nu inför förlossningen. Du som fött barn, hur var din förlossning? Vad tog du för smärtlindring? Något tips? :) Kram kram //Diana P.s. Sista dagen att nominera i Mammabloggtävlingen! =)

2009-11-15 @ 15:25:56
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo då, vi köpte ÖP som vi var tillsagda att göra! ;) Det var ett jättebra reportage!!!



Kram

2009-11-17 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0