Sova inne eller inte...

Vincent har suttit nu en ganska lång stund och gnällt och gnussat i ögonen. Tänkte passa på att haffa tillfället och lägga honom. Vi har saker som blockerar balkongdörren, så jag tänkte att jag skulle slippa stöka med att joxa ut vagnen och istället lägga honom i hans säng... Just nu gör han en jätteprotest och skriker, ska snart gå in och stoppa in nappen på honom. Jag vet att han sover lite sämre inne, så det blir garanterat en kort sovvila, men då kanske han passar på att sova när vi är på fiket med de andra bebisarna och deras mammor...

Nä, nu är det läge för nappen, sen ska jag försöka göra mig klar så jag kan gå om Vincent vägrar sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0