Snorunge

Japp, jag har en egen snorunge - Vincent heter han! i en vecka har han varit lite småsnorig, men i morse hittade jag en riktigt snorig liten kille i sängen och på förmiddagen var det jobbigt för honom. Jag fattade det tråkiga beslutet att skippa Babysim idag...

Istället kom Zandra hit och vi gick ner på Lillänge en liten sväng. Sen passade vi på att fota Vincent medan han var pigg och glad! Det gäller att haffa honom när han nyss sovit! Håll utkik i hans bilddagbok så kommer det såsmåningom lite bilder på lillkillen!

Vincent fortsätter sin fantastiska utveckling i rasande fart! Idag drog han sig upp på knä från sittande position i sin säng! Tidigare i morse lyckades han sätta sig upp (men då ligger han lite halvsittande just nu när han är snorig) själv genom att vända sig lite på sidan och sedan knuffa upp sig! Zandra testade att ställa honom i sängen och släppa honom när han höll i sängkanten - och det fungerade! Sen när vi satt på min och Johans säng så stod Vincent i kryp-position! I vanliga fall brukar han bara falla framåt eller skjuta bak benen så han iallafall bara ligger på mage, men inte idag! :)

Nu är han hungrig, så vi får väl fixa lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0