Lite märkligt egentligen

Jag brukar många gånger vara frustrerad över att ingen ringer mig och vill göra något med mig, att jag nästan inte har några vänner. Idag är det nästan tvärt om! Det verkar vara lite av ketchup-effekten när det gäller det här! :P Mitt problem är då att försöka kompromissa fram en lösning så jag hinner träffa alla... Vilket ofta resulterar i att man får springa som en dåre mellan dejterna! Idag ska jag dock bara prioritera en person, i morgon ser det ut att kunna bli två...

Lite märkligt egentligen hur folk har tid exakt samma dagar... Är det så att alla kommunicerar med varandra - trots att dom inte känner varandra? Eller är det bara en slump!? Jag vet att det är det sistnämnda, men det verkar ändå lite misstänkt... ;P

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det viktigaste är att följa hjärtat, vem vill du träffa och vem har ärligaste avsikten. Annars kan det vara så att när man säger "jag har så många alterativ på vad jag ska göra idag " då kommer svaret, och jag som tänkte att vi skulle hitta på något.. Följ ditt hjärta, det brukar fungera..

2009-03-04 @ 11:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0