Packning, del 3

Johan tog med sig Vincent på pappaträffen nu i kväll. Jag har packat 4 kartonger innan jag körde fast... Nu känns det som att det mest är saker kvar som fortfarande används eller som ska ner i sopsäckar... Sen känns det lite dumt att packa i säckar redan nu, det börjar sina på ställen att förvara lådor på och att då börja ha säckar med saker känns också lite opraktiskt...

Jag vet hur det brukar vara när man tycker att man nästan är klar, då är det MASSOR kvar! Just nuvet jag att det är köket, badrummet, Vincents skötbord, kläderna och "fin glasen". Sen blir det alltid 2-4 kartonger som det står ÖVRIGT på... Köket går ju inte att packa ihop direkt, det måste ju användas en vecka till.
Badrummet är också svårt att packa ner. Visserligen är mycket redan packat, men i en plastback. Det ska packas om till en kartong, men jag vill packa allt i en kartong då och det är lite för tidigt att ha en kartong i badrummet just nu...
Vincents skötbord går ju logiskt nog inte heller att packa ihop. Han behöver ju några nya blöjor innan vi flyttar... ;)
Kläderna är ju också tidigt att packa ner. Vi måste ju fortfarande kunna byta kläder... (dessutom hamnar dom troligen i säckar...)
Och glasen ska i backar på flyttdagen...

Därmed så känns det som att jag kört fast lite... Tror att jag börjar lägga ner för idag, det kommer en dag i morgon också. (Även om jag ska dejta Therese en sväng och ta en liten tripp tills tallet på kvällen) Sen kommer torsdagen! Så tillvidare blir det att invänta en ny uppdatering för er del! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0