Lägenheten

 Stora sovrummet (mitt och Johans)
 Vincents rum
 Garderoberna i hallen in mot Vincents rum
 Matplatsen i köket
 Köket
 Vardagsrummets ena vägg

Som ni ser är det lite att göra i lägenheten, och det är väl ungefär vad våren kommer få innehålla - renovering av lägenheten. Det som är lite skönt är att nästan alla fonderna är fulla, så det är bara att leta någon som vill ta på sig jobbet! Vi ska undersöka vad som blev kvar i tapetväg när vi tapetserade Bergsgatan, kanske det kan räcka till ett rum iaf! Även om det är en del som måste åtgärdas så kommer det bli fint när vi fått ordning där, och då kommer det bli jättehärligt att bo där! Det är min magkänsla - och jag är ju lite för uttrycket "Gå på magkänslan" så jag litar på det och ska ta tag i packningen i morgon igen!

Nu ska jag snart gå o sova. jag klev upp 5.40 i morse, så jag är lite trött för stunden. Vincent sover sedan en timme tillbaka, så jag kan lägga mig med gott samvete! :) Lite kvällsfika bara så känns det bra i magen också!

Kommentarer
Postat av: Magda

Tidiga mornar...welcome to my club;-)

Men jag har alltid känt att jag går hellre upp tidigt och får en stund ensam på kvällen. Sicken tur man fick ändå

2009-01-27 @ 23:08:04
Postat av: mikaela

Oh vad kul med ett renoveringsobjekt :)

2009-01-30 @ 08:48:02
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0