Hästköp

Satt o kikade på Blocket för en liten stund sedan och såg att Inca är till salu igen... Åh, jag tycker om den hästen - trots att hon är lite tuff... Himla synd att jag inte har råd att köpa häst nu! Hon skulle kunna bli perfekt för mig, hon kan massor och jag har ridit till mig en 3e plats i en dressyrtävling på henne... Jag skulle med andra ord kunna lära mig massor på henne... Hon har gått ner från 15 000 kr till 8 000, så hon är ju inte direkt dyr heller...

Jag skulle gärna ha en häst som jag kunde rida typ 1 dag i veckan och träna lite med just nu. Jag har pratat med Malin om att få tillbaka tid med Cornelia, men hon är för stunden lite för pigg för mig skulle jag tro... Jag har ju inte riktigt ridit igång mig, men samtidigt - hur ska jag kunna rida igång mig utan att ha en häst att rida!? Skulle behöva rida en snäll häst som jag kan komma igång med för att sen kunna börja rida Cornelia... Lite frustrerad är jag nog när det gäller ridningen. Innan jul red jag en dag i veckan ungefär, nu i januari har ja ridit 2 gånger och det var under första veckan... Dvs jag har inte ridit på 3 veckor! Tänk om jag ändå kunde rida igång mig snart... Vill ha tillbaka min ända riktiga hobby igen! Vill rida, träna och såsmåningom tävla lite!

 Jag och Inca

 Jag och Cornelia

 Jag och Ronaldo

Saknar hästarna och ridningen... Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0