Flytt

Så, nu så har vi börjat flytta! Idag har vi hämtat ut nycklarna, satt upp gardiner (som mamma hjälpte mig att stryka) och flyttat upp stora delar av köket främst porslinet. I morgon ska möblerna och förrådet flyttas upp. Pappa, Ajje och Kalle ska hjälpa till och mamma ska ta hand om Vincent medan vi bär och kör. Hopps att allt går snabbt och smidigt!

Ida ghar det jobbigaste varit det dåliga samvetet över Vincent... Stackarn har fått alla sina rutiner uppdragna med rötterna idag... Ska bli bra att komma i ordning och landa i nya lägenheten så vi kan ta upp Vincents vanliga rutiner. När jag kom hem nu i kväll så fick jag en pussglad Vincent. Jag höll honom mot mig i famnen och då tog han tag i mina kinder och siktade mot min mun. Tänk er att någon lägger händerna på era kinder och der er en puss på munnen, grejen är att Vincents pussar innebär att han "duttar" tungan. Så jag fick en slickpuss! =) Söta bebis! Johan fick med en sån puss på kort, men nu är sladden nerpackad, så bilderna får vänta tills vi har internet uppe på Körfältet! Så håll till godo!

Nu ska vi inte göra så mycket mer i kväll. Mest bara varva ner lite just nu och sedan gå och sova. Tidig morgon i morgon och sedan fullt ös mest hela dagen!

Eftersom vi nu inte kommer att ha internet förrän tidigast till veckan så komer det inga uppdateringar i helgen. Men jag lovar att återkomma så fort vi kommit i ordning med datorvärlden i det nya hemmet! Ha det så bra så skrivs vi efter virret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0