Bildinventering

Orken räcker inte till så många seriösa saker idag... Passade på att inventera hur mycket bilder vi har på Vincent och OJ! säger jag bara!

Från förlossningen till nyårsnatten så hade vi tagit 1818 bilder (inkl några tagna med min mobilkamera Johans mobil är inte inräknad...) Och fram till idag mtt på dagen så är det taget 1945 bilder! och då har jag också fått 195 bilder av Andreas (som inte är inräknade!) Hoppsan! Kameran har helt klart blivit utnyttjad! Jag hoppas att kommande syskon också får bli fotad på iaf nästan samma sätt som Vincent!

Kommentarer
Postat av: Paula

ja vi märker att ni tar mycket kort, men det är kul! se bara till att spara dem på cd eller på en extern hårddisk om ni har det så inte alla försvinner, för det är så himla tråkigt.

2009-01-07 @ 17:08:53
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Jo, vi bränner ner bilderna, både själva hör hemma och till svärföräldrarna. Dessutom sparar Johan bilderna på både sin dator och sin externa hårddisk... Jag har mist bilder förr, så jag är medveten om vad som kan hända... :/

2009-01-07 @ 18:30:28
Postat av: Paula

Big MAMA! Jag har ingen telefon så jag kan inte smsa, men om du är frisk på onsdag kanske vi kan äta lunch? Jag har ett sjukt långt hål nämligen. Hör av dig! =)

2009-01-11 @ 13:52:00
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0