Vad hände!?

Ok, vår router fungerar plötsligt! Som vi jävlades när vi flyttade hit! Vi stoppade i och ur den där jäkla elsladden för att starta om både modem och router, men det fungerade inte... Nu i kväll försökte jag igen och till en början fungerade det inte, men så plötsligt valde det att fungera igen! Otroligt skönt att inte behöva köa på att få använda sladden hela tiden... Det trådlösa fungerar fortfarande inte i min dator iaf... Men fungerar det med tråd så må det väl vara!

På fredag åker jag, Maria och våra söner till Sundsvall en sväng! Var till henne och provade att lasta båda vagnarna och med lite justering så gick båda vagnarna in! Är det när man får in 2 fullstora barnvagnar man har en stor bil?? ;) Skönt att det fungerade iallafall. Vi har pratat ett tag om att åka, men med två liggvagnar så har vi insett att det inte går... Nu har vi bytt till sittvagn båda två och då går dom faktiskt in! :) Skönt att få se något annat än Östersund en dag!

Vi har provat att lägga Vincent ett tag men han bara skriker just nu. Han somnade till, men började skrika helt galet igen... Magen skulle jag tro... Ska se om vi kan få honom att kräkas nu, rapar och pruttar verkar inte fungera iaf... Sist när han höll på så här så behövdes en jättekräk, hoppas att det släpper lika snabbt den här gången!

Aja, nu när vi kan sitta med varsin tråd så ska vi nog försöka utnyttja möjligheten! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0