Trött bebis idag

Vincent har sina idéer... Idag var jag och Zandra ute och promenerade en stund, ett besök på Barnens Hus blev det och sedan en liten fika på Bilbolaget... Därefter en vända på Lillänge, där det var en rejäl olycka! En krock med två rejält tillknycklade bilar!

Måste bara nämna lite kring olyckan inna jag återgår till Vincent....

Det är lite märkligt att olyckan idag händer, eller egentligen inte... Det verkar som att Östersundsborna förlorar förmågan att parkera! Beror det på att linjerna försvinner eller blir man bara slarvig!? Hur som helst så platsen där olyckan idag hände är en sån plats där det inte är helt självklart vem som kör först. Vad jag skulle vilja flagga lite för är att bilarna var så tillknycklade att det knappast kan ha hänt i 30 km i timmen... Det är inte första gången jag reagerar på att folk inte verkar ha trafikvett, man blir inte klok på sina medtrafikanter! Vad som också är lite läskigt är att det inte spelar någon roll om det handlar om privatpersoner eller yrkeschaufförer! Det är nästan läskigt hur illa det kan vara...

Aja, nog om det... TIllbaka till Vincent! Under större delen av promenaden så var han vaken! Den lilla krabaten som brukar sova så himla gott när man är ute och går! Det resulterade i att han var väldans trött vid halv 6 och då tog jag och Johan oss en liten tur ner på stan och fikade lite - under den tiden sov Vincent gott! Han somnade vid 18-tiden och nu ligger han och sover i sin säng! Trött kille eller!?

Jag misstänker att det kommer kunna resultera i en grymt tidig morgon... Jag får ta det och låta honom sova gott på dagen, kanske lyckas jag få ordning på sovstunderna, första typ 11-12,30 och den andra 16-17,30 Skulle vara perfekt! Nu ska jag kika på Top Model! =D

Kommentarer
Postat av: Paula

han kanske inte kan sova lika bra nu när det inte är en liggvagn? :)

2009-02-10 @ 21:20:20
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0