Pyret

Vincent växer och frodas... Och idag, när jag har lite idétorka, så kan jag passa på att lägga ut han uppdaterade kurvor! :)

 Vincents senaste längdkurva

 Vincents senaste viktkurva

Och nej, han krypte inte där i början, en felmätning när Vincent inte var nöjd på bordet resulterade i det där skuttet.... Men som ni kan se så stiger kurvorna fint! Jag ska försöka få en journalkopia så jag kan få tag på normkurvan också, så ni får se hur han ligger jämfört med normkurvan! Det kan vara skoj att jämföra lite, även om man inte behöver följa den linjen utan att det är huvudsaken att man ligger på en fin egen kurva!

Nu blir det kvällsfika i vårt hem! God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Paula

han är inte tt pyre längre!

2009-02-19 @ 21:51:46
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0