Nyklippt

Idag var Zandra barnvakt åt Vincent en stund så jag kunde få gå till frissan en sväng! Det var skönt att få håret fixat! Det är ju underbart att ha någon som fixar med håret, de tär så avslappnande! Jag och frissan kom överens om att ta bort det mest slitna och sedan klippa upp håret lite samt att klippa lite lugg. Lugg är ju inte min starkaste sida men fine, tror hopå det så ok då!

Just nu ligger Vincent i sin säng och ska sova, men skriker för full hals, så ni får ingen mer uppdatering idag, förutom en halvdan bild på mig i den nya frisyren!

 (har nya tröjan också för den delen!)

Kommentarer
Postat av: sandra

tjusigt! :)

2009-02-06 @ 15:22:24
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se/
Postat av: Cathrin

Tackar Sandra! :)

2009-02-06 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0