Ja men jippi...

Hm, saker löser av varandra... När man precis gjort klart Bergsgatan helt och hållet så dyker nästa sak upp. Jag har haft ont i vänster bröst några dagar nu och inte brytt mig så noga, igår fick jag ont i höger också. Nu misstänker jag att jag åkt på mjölkstockning... Brösten gör ont och är varma... Nu ska jag bara göra hembehandlingar i helgen så jag, om det fortfarande är problem, kan ringa HC på måndag...

Antagligen får jag skylla mig själv lite... Det är myckekallare ute nu och jag går med mina tunna bomullströjor under jackan och är säker på att jackan är tillräckligt varm... Tydligen räckte jackan inte till, så hädan efter så blir det fleece under när det är så här kallt! Ska se till att det här släpper och inte återkommer! Ont ont ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0