Dagens bestyr

Idag har det varit lite allt möjligt på dagens agenda!

Jag har lämnat tillbaka flyttkartongerna vi hyrde, jag har besiktat bilen, vikt tvätt och varit upp till stallet. Kanske inte låter så mycket, men att göra allt detta och samtidigt passa ihop det med Vincent är inte alltid så lätt!

Sen måste jag säga att jag är lite glad och lite ledsen nu i kväll. Efter dagens besök i stallet så blev jag lite ledsen, framför allt på mig själv. Varför gör jag en repris av det som tidigare hänt, jag upptäckte det lite tidigare den här gången men jag förstår inte varför jag sätter upp förhoppningen. Jag blir också lite besviken på varför man inte kan säga nej från början om man vet hur det ser ut... Det blir ju väldigt fel om man säger ja bara för att vara snäll...

Men när jag var på väg hem så kom jag på en sak och det hela vände lite. Jag pratade med Erika om att jag ska försöka kunna hjälpa till med Toppen! På lördag morgon/förmiddag ska vi försöka dejta och så ska jag få provrida honom en sväng! Ska bli jätteskoj! Jag blir så glad att jag ska få rida igen! Det är ju snart 2 månader sedan sist! Saknar Ted lite faktiskt, han och jag började ju faktiskt lära känna varandra innan han åkte. Han var en liten häst i min smak! Toppen är ju några storlekar större, jag hoppas att jag orkar rida hästen... ;) Glad blev jag iaf! :)

Nu ska jag koppla av lite, se till att ta en dusch! Vi har förresten taklampa ovanför bordet i köket nu! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0