Semester!

Vi är nu i Varberg och bor på Almers Hus, en villa som Barncancerfonden tillhandahåller barncancerpatienter och deras familjer. Det är ett jättefint hus som är beläget på Varbergs Kurort, vid havskanten 2 km från centrum!

Vi kom ner igårkväll och idag har vi varit och luffsat på stan nästan hela dagen! Nu i kväll var vi och hälsade på hos min kusin Jennifer som bor här i Varberg. Det var skoj att träffa henne igen, det var ett tag sedan. Hon bor i en riktigt fin och luftig lägenhet med sin sambo Johan och deras bebisvovve Aero. Vincent och Aero var väldigt intresserade av varandra, men hade ingen aning om hur den andre fungerade ;) Söta skruttar!

I morgon ska jag, Johan och Vincent möta upp Nadja på GeKås i Ullared! :D Lite shopping står på schemat! Eftermiddagen blir nog ganska lugn på "hemmaplan".

Jag ska försöka lägga ut lite fina bilder på vår "lilla" villa någon dag framöver! Så ni får se vilket härligt ställe vi bor på! Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan krypa ner i sängen. Vi ska vara vid kundvagnarna på GeKås 8.00 i morgon bitti, så det blir tidig uppstigning för vår del i morgon! Frukost ska ju intas innan! :)

God Natt, God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0