Dax igen!

Igår kväll var jag i stallet och red lektion. Fick rida istället för en bekant i stallet, hon var bortrest. Jag och Johan pratade lite hemma under dagen och vi kom fram till att det faktiskt finns resurser just nu att börja rida lektion igen. Så idag tog jag tag i saken! Från och med nu är jag åter igen inskriven på ett abb, ska rida lektion 20-21 på torsdagkvällar med början redan i morgon! =D

Jag insåg hur mycket jag saknat ridningen, men också hur länge sedan det var jag faktiskt red nu! Ledningarna var lååånga och jag saknade en stor del av känslan... Tack och lov ska hästarna också startas igång och det ger ju också mig tid att mjukstarta lite! Ska bli härligt att få tillbaka den del av mitt liv som fått stå åt sidan ett tag nu...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0