Storleksdilemma

Vincent har hamnat i ett storleksdilemma... 50 börjar bli lite trångt, medan 56 fortfande är lite stort... Skulle jag själv haft problemet skulle jag troligen vara riktigt frustrerad... Alla 50 kläderna är inte lika små, så en del sitter fortfarande ganska bra. Det jag upptäckte nu på morgonen när jag klädde på honom var att strumpbyxorna, som var jättestora vid födseln, nu är små både på längden och i fötterna! Aja, vi får börja slussa över på 56 kläderna helt enkelt!

Idag blir den lilla killen 1 månad! Jisses att jag har haft honom en hel månad nu, det känns helt galet! Jag minns ju knappt förlossningen! Det känns också märkligt att jag känner mig i princip återställd, och endå är det typ 5-6 veckor kvar till efterkontrollen... Skönt iallafall att både jag och Vincent (och Johan också för all del! =) ) är friska och mår bra!

Idag är det, hittills iaf, fint väder så jag och Vincent ska ut och få lite frisk luft. Vi var ute i går kväll när han var ledsen, men då blåste det så mycket... Hoppas på skönare väder idag!


Grattis på 1 månads-dagen älskling! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0