Stackars liten och stackars mig...

Vincent har blivit snorig och nu på morgonen är han otröstlig, men kan knappast tröstas med nappen för att det är tjockt i näsan... Han har varit lite småsnorig några dagar men nu har det blivit lite mer... Stackars liten... Det är inte direkt så att man kan snyta honom!

Eftersom han inte är i toppform så blir det ju så att han inte sover riktigt lika bra... Det har i ntt resulterat i att jag inte ens sovit 2 timmar i stöten... Jag är jättetrött! Det är svårt att beskriva hur förstörd man känner sig... Missförstå mig inte nu, jag älskar Vincent över allt annat på jorden, men just nu skulle jag kunna lämna tillbaka honom en natt, för att få sova iaf 6 timmar i ett svep! Förr var det döden för mig, jag var medvetslös på så lite sömn, men nu skulle det vara en ren lyx! När han väl somnar tar det ju en liten stund innan man själv lyckas varva ner, och när man precis lyckats varva ner och precis somnar till så tar lilleman luft i sina lungor och blåser ut med en ganska hög röst.... Därmed är det lite svårt att vila på dagtid också...

Det ä tungt just nu, men bara när det gäller sömnen... Förhoppningsvis kanske han sover lite på förmiddagen så jag iaf hinner med att få ta en avkopplande dusch!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett tips för barn som är för små för att snyta är en sug, alltså en liten sugklocka för näsan. Finns på babyaffärer. Eftersom små barn inte kan fräsa ut det så är det här en himla bra grejj att ha.

2008-09-22 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0