Mormor

Idag skulle mormor ha fyllt år, hon hann med det förra året, men inte det här... Saknar mormor och det känns många gånger väldigt orättvist att hon inte hann med att få träffa sitt första barnbarns barn... Hon hade garanterat stickat ett par sockar eller tofflor till honom så han inte skulle frysa om fötterna. Mormor fattas oss, men jag vet att hon vakar över oss och ser den lille killen... Även om det inte blir sockar och tofflor så vet jag att hon är med oss!

Grattis på födelsedagen mormor!

Kommentarer
Postat av: zandra

jag satsar inte på glasögon, men optikern tycker jag behöver dom på jobbet för att jag får så ont i huvudet... kommer förbi nån dag, kanske fredag!

2008-09-10 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0