Killen växer!

Gjorde ett BVC-besök idag på eftermiddagen, för att väga och mäta Vincent. Och låt mig säga så här, killen växer! =)

Vid födseln vägde han 3170 g, var 51 cm lång och hade huvudomfång på 34 cm.
Idag vägde han 3365 g, var 52,5 cm lång och hade huvudomfång på 35,7 cm!

Snäll som han är så protesterar han bara när vi väcker honom ur bilstolen oh tar av honom alla kläder för vägning... Kan förstå chocken för honom att plötsligt vakna och bli avklädd! Kallt och någonannanstans än hemma! Men så fort han var påklädd igen och fått komma tillbaka i bilstolen så lugnade han ner sig och satt snällt tills vi var klara. Duktiga lilla killen!

Sen kan jag meddela att jag också varit duktig! Jag har idag stekt pannkakor till middag! Bildbevis?? Självklart finns det!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0