Kanske börjar få till det endå...

Hm, kanske börjar vi få till lite bättre nattrutiner... I natt har vi haft 3-3,5 timme mellan matningarna! Jag vet inte om beror på att han var så trött efter alla intryck, eller om det beror på att han inte behöver äta så ofta längre...

Igår kväll hade Johan hit sina vänner på en Whiskey-kväll. Det var väl typ 12 pers som dök upp och Vincent var hos alla utom 2... Men det var som sagt en hel del folk här och det var massor med ljud och nya röster att lyssna på... Så det kan hända att Vincent sov lite bättre i natt för att kunna smälta alla nya intryck! Skönt för mig iallafall att bara behöva vakna 2 gånger för att enbart ge mat innan det var dax att vakna på riktigt!

Igår kom barnbidraget, så idag var det Vincent som fick lite nya ytterkläder... Vi införksaffade en grå fleece-overall och två mössor och ett par vantar. Fleece-overallen blir lagom att ha i vagnen när vintern kommer. Han har en fleece-dress att ha mellan den fleece-dress han har nu och overallen. Igår fick han dessutom lite nya kläder, mest i storlek 62, och ett presentkort på 500 kr på Lindex. Dessutom har han en hel låda kläder som fortfarande är förstora! Så han har kläder för ett litet tag iallafall... (Men jag är ganska säker på att jag kommer att ha samma problem med hans garderob som med min egen... Att det aldrig finns tillräckligt med kläder! ;P )

Hur som helst så funderar jag på om det kan vara dax för en "Tjej-kväll i Vincents ära". Jag är väl inte så sugen på att röka cigarr och dricka Whiskey... Jag vill inte röka och jag kinte dricka någon alkoholhaltig dryck... Så för min del blir det en ganska tam tillställning isåfall, typ fika och gos med Vincent...

Doptid blev klar igår också! Skönt som attans! Nu väntar vi bara på att prästen ska höra av sig så vi kan boka in dopsamtal. Vi får väl ta o prova dopklänning något framöver... Hoppas att min eller Johans är alldeles för stor nu, så det finns hopp om att han kan ha den när det kommer till Dagen... Ska han ha min så mag köpa nya sidenband till den - för inte ska väl Vincent ha rosa band på sin dopklänning!? =P

Nu får jag ta hand om en lite trött kille som inte kan komma till ro utan som gråter rejält...

Kommentarer
Postat av: Paula

JA TJEJKVÄLL!!! jag är på :D

2008-09-21 @ 00:07:16
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: nathalie

dop? NÄR NÄR NÄR? du måste säga till mig i tid om vi ska kunna komma upp vettu!

2008-09-21 @ 00:39:11
Postat av: nadja

säger samma som nathalie..nääär? säg till i tid..

2008-09-21 @ 10:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0