Så lite förståelse

Den lilla filuren som varit inneboene hos mig har ingen direkt förståelse för att det blev sent för sin fd bostadsvärd i går kväll, utan halv 8 bestämde sig den lille mannen att nu var det faktiskt morgon!

Johan gick igår till en kompis för att ta någon öl och kika på fotboll, det hade resulterat i en utekväll på krogen... =P Han kom hem vid kvart över två halv tre någon gång och var inte ärskilt nykter. Jag hade inte kunnat somna innan och det tog en stund efter att han kommit hem innan jag lyckades somna till... Vincent vaknade vid halv 5 och ville ha mat och sedan sov vi till nu halv 8... Därmed är jag riktigt trött och Johan kommer att vara bakis mest hela dagen.. Får se hur det kommer att gå med städningen idag....

Ska ligga och titta färdigt på Inte utan min dotter och snart ge Vincent mat....

Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt riktigt "lilleman", visa husfolket att det är nya rutiner. Man ska kliva upp på morgonen och lägga sig i tid på kvällen, då mår man bäst. Var nu riktigt stökig idag, ge mor o far ingen rast och ingen ro.

2008-10-12 @ 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0