Lååångpromenad

Idag klädde jag och Vincent på oss (eller jag klädde oss båda egentligen, men men...) och sen tog vi vagnen och vandrade in till stan. Efter ett litet nyinköp på klädfronten till den lille (han har nog mer kläder än mig nu!) så gick vi vidare till ÖoB för ett införskaffande av klorin och våtservetter. Det blev en riktigt lång promenad, och jag orkade inte gå hem sen utan utnyttjade gratissystemet med buss...

John, vilken bra idé! Grejen är bara att det snart är större risk att jag tar lite sprit för att sova gott... =P Men jag ska ha ditt förslag som ett ess i ärmen... Har du några bra förslag för att få honom att sluta kräkas också? Jag är inte så säker på att spriten biter på det problemet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0