Fotografering

Idag var mäklaren här och fotade. Efter typ 2 dagars fejande så var det riktigt fint här! Vänta bara till ni får se bilderna på Hemnet! Ni kommer inte att tro era ögon! ;) Hur som helst så har det varit slitsamt att både fixa hemma och underhålla Vincent... Igår blev det sent och han var lite halvstrulig. Nu, vid 21.40 lyckades vi få honom att börja slappna av, men han vaknar ju till igen och gråter... Troligen är det magen som bråkar med honom, han har inte bajsat idag vad jag kan minnas... Hoppas att magen ger med sig så han kan somna snart, jobbigt om man ska passa på honom halva natten... Vi som ska ut på en liten roadtrip i morgon...

Troligen så kommer han somna efter nästa amning, det brukar vara så när han är så här trött och ändå gråter... Men vi vill inte ge honom mat bara för att han gråter, utan han (och vi) får härda ut till iaf 2 timmar mellan att jag sätter mig med honom...

Nu ska jag iaf börja göra klart för att amma, om 10 minuter är det 2 timmar sedan förra gången jag satt med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0