Bröstoperation

I natt gjorde jag tydligen en bröstförstoring! Dom var ganska normalstora i går kväll när jag gick o la mig, men i morse var dom jättestoora! Intressant eftersom jag inte minns något om operationen...

Äh, skämt å sido... Jag ammade och pumpade ut innan vi åkte från mamma i går kväll, sen har jag inte varit upp något i natt, och i morse när jag vaknade hade jag sovit 10 timmar och då hade det samlats ganska bra med mjölk... Så det var bara att kliva upp och börja pumpa!

Nu har vi hämtat sonen som var lite upprörd under morgonen och förmiddagen. Han har ju ätit 3 mål ur flaska, så det var nog lite knipigt i magen, och sen har han ju inte varit borta så hemskt mycket så kanske lite mamma- och pappalängtan "plågade" den lille mannen... Hur som helst så var han nog ganska trött också efter en lång förmiddag, så när vi kom hem gav vi honom mat (han var nöjd att amma, för han skrattade och tog ett riktigt tag och åt tils han somnade) sen gick vi en sväng in till stan så han fick sova i vagnen. Just i skrivande stund sover han fortfarande i vagnen ute, men snart måste han börja på att vakna, för det spänner lite i ena bröstet vilket indikerar på att det är tid för lite mat...

Aja, lite slapp i soffan innan mat-tanken ska kliva fram igen! ;)

1000 tack för hjälpen mamma! Det var underbart att få en hel natts sömn och dessutom en riktig sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0